Monday, 30 April 2012

I'm Back

Assalamualaikum....

AllahuAkbar...sekian lama tak jenguk blog,,
terbiar-biar blog nie unwritten almost for 1 month..
Kekangan masa membatasi diri untuk menulis

Hari nie tergerak hati untuk menulis
mungkin masalah dan bebanan hati yang bertimpa-timpa sebelum nie
dah hampir settle..(rada lega sikit)
semuanya hasil dari pengisian yang dapat semalam..
Alhamdulillah

Weekend nie akan ke pahang
mengikuti program camping outdoor
tempat tak pasti kat mana
dengar2 nya kat pulau..
tapi I'm not sure about it yet
Excited sangat nak pergi..lama dah tak merasa camping
sebelum nie penah ikut camping kat area KL
but the activities were'nt as I expected..
tapi best jugak laa..ada waterfall lagi,,stay pulak betul2 sebelah waterfall
For this coming camping..I hope for a though and challenging activities

Last Friday I had a dinner with our chemistry department..
which include all chemistry students/lecturers
for me...the dinner menu is OK..
but I like the desserts for sure.


This is not mine actually..it belongs to my friend

cakes...I take a lot of cakes that night..the first food that i take..hehehhe
well,if i can take away the cakes...I will do so,,
but definitely I can't..

Overall,,sume ok...even ade yang tak sedap sikit mata memandang
but I like the performances..
and the most i like for sure the gimmick..
Wow,,it's totally awesome!!!
memang budak kimia...

The souvenirs that they gave that night was totally damn cute..
a test tube filled with something..
I don't what was that but it colorful..


well,I got a rose too

The test tube is a real test tube OK..
but it is not the one the we use in the lab..
its new for sure..
I don't know where did they get money to buy these things
but I'm sure sponsored by a company..
the test tube is quite expensive

I think the test tube is filled with NaCl
but they colored first before filled in.
 I really enjoy that night.

pictures??Nope..Malas nak edit bagai..

Dah dekat nak habis semester nie
banyak jugak event..but I'm not interested to join in.

Hah,,minggu nie ada book fair kat PWTC..
tapi tak berkesempatan nak pergi..
not sure bila nak gi..
tomorrow cuti,,tapi forsure la ramai orang kat sana
malas pulak nak berhimpit2..
susah nak carik buku..
plus khamis nie I have 2 tests..
tapi nak jugak pergi..

Sape yang belum pergi tue..saya syorkan pergi,,
cariklah ape buku kat sana..
macam2 ada..
fiksyen,,non-fiksyen,ilmiah..sume ade..
heaven you know..saya boleh jadi rambang mata..
hehehehhee

Saya nie dah ada list nak bli buku apa nanti,,
but first and foremost I want to find a book suggested by my murobbiyah..
tak sure ade ke tak..tapi kalau takde
kene beli online jugak la nampaknye..
Ambillah kesempatan nie to grab all books that u want

Looking forward for tomorrow and this coming friday!!
:)





No comments:

Post a Comment